Müşteri İletişim Merkezi



Yapı Kredi Sigorta, bir telefon ile yanınızda...
Müşteri İletişim Merkezi  (0 212)  336 09 09


MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ; yüksek müşteri memnuniyeti, standart hizmet, daha kısa işlem süreleri için sizlerin hizmetinde...

MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ’ni arayarak;

  • Ürünlerle ilgili sorularınız hakkında genel bilgi alabilirsiniz.

  • Sağlık poliçelerinize ait, Şirketimize iletmiş olduğunuz sağlık giderlerinizin ödemesi hakkında bilgi alabilirsiniz.

  • Evrak taleplerinizi iletebilirsiniz.

  • Kredi kartı tahsilatlarıyla ilgili sorularınıza yanıt bulabilir ve değişen kredi kart bilgilerinizi iletebilirsiniz.

  • Provizyon alınamayan mail-order’lar hakkında bilgi alabilir ve tahsilat işlemlerinin gerçekleşmesini sağlayabilirsiniz.

  • Adres, telefon ve email değişikliklerini bildirebilirsiniz.

  • Vergi avantajınız için kullanmak üzere tahsilat makbuzunuzu faks, e-posta ya da mektup yoluyla tarafınıza gönderilmesini talep edebilirsiniz.

  • Hasar ihbarlarınızı iletebilir, hasar dosyaları hakkında bilgi alabilirsiniz.

  • Tüm sigorta planların da teklif alabilir , poliçe taleplerinizi iletebilirsiniz.

  • Telemed24 kart taleplerinizi iletebilirsiniz

  • Anlaşmalı Sağlık Kurumlarındaki provizyon süreçleri konusunda bilgi alabilirsiniz.